Volkswagen Golf Plus (Фольксваген Гольф Плюс) - конкуренти
Volkswagen Golf Plus 2009-2011

Як це не дивно, але конкурентів у Volkswagen Golf Plus майже немає. Якщо серед інших моделей - наприклад, майже подібний до "Плюса", але кросовер Tiguan - Volkswagen "пас задніх", пропонуючи свою власну модель відповідного класу на вщент заповненому конкурентами сегменті ринку, то з Golf Plus ситуація трохи інша. То кого ж можна вважати справжнім конкурентом мого "мікровену"?

Перш за все, треба згадати "соплатформений" Seat Altea. За розмірами і за технічним оснащенням - це той самий Golf Plus. Різниця лише у дизайні: кому подобається більш консервативний, але і більш "правильний" дизайн автомобіля - той обере Фольксваген. Хто хоче мати "щось не таке нудне" - може подивитися у бік Сеату. Різниця ж - у дрібних деталях.

На другому місці цілком можна згадати представника іншого підрозділу корпорації - Skoda. А саме, Skoda Roomster. Насправді це не зовсім прямий конкурент - власної реалізації саме "Плюса" Шкода не має. "Румстер" збудовано на базі двох різних платформ: передня частина майже повністю взята у Skoda Fabia, тобто фактивно є класом нижче. А от задня - Skoda Octavia попереднього покоління, від якої, щоправда, лишилися тільки задні колеса і підвіска. Усе ж інше, а особливо - дуже оригінальний, але разом з тим і дуже практичний салон - це все повністю зроблено саме для "Румстера".

Формально, прямо Golf Plus і Skoda Roomster не конкурують, але фактично їх цілком можна порівнювати при виборі власного авто. До того ж Шкода має "вантажну" модифікацію "Румстера", тоді як Гольф Плюс - виключно "цивільний".

Якщо вже закривати частину, у якій буде перелічено представників концерну Фольксваген, то неодмінно слід згадати Volkswagen Caddy. Але це вже - сугубо комерційна техніка, яка якраз навпаки лише окремими комлектаціями "пристосована" до сімейного використання. Але, слід визнати, це використання у якості саме сімейної машини може бути ефективнішим, ніж у мого "Плюса". "Квадратіш, Практі, Гут!" - це все про VW Caddy. Golf Plus у порівнянні - все таки не роботяга-сім'янин, а скоріше "активний чоловік творчої професії".

Звісно ж, можна ще згадати Volkswagen Touran, але то вже геть інша історія.

З автомобілів інших виробників найпершим мені на думку спадає Ford C-Max. Дуже подібний за габаритами і за загальної концепцією побудови "Compact MPV": однооб'ємна, 5-дверна, 5-місна компоновка, підвищена у порівнянні з "оригінальним" хетчбеком висота машини та за рахунок цього - більш вертикальна посадка пасажирів у салоні і, відповідно, більше місця як для людей, так і для багажу. Навіть трикутні віконця попереду - це все дуже подібне в усіх представників цього класу. Різницю можна описати коротко і ємко: Volkswagen - це Volkswagen, Ford - не повірите, але це таки Ford. Це вже кому що і про це треба говорити окремо.

Ще один дуже відомий і дуже популярний представник класу - Renault Scenic. До того ж він є ще й настарішим його представником: модель першого покоління Рено "Сценік" було представлено ще у 1996-му році. Порівняйте з 2002-м роком у Форд, і 2004-м - у Фольксваген.

Ця модель Рено пережила вже аж 3 покоління, не рахуючи "проміжних фейсліфтингів" і є цілком реальним конкурентом Гольф Плюс та Форд "Сі-Макс". Описати різницю так само просто: Рено "Сценік" - це Рено. Якщо ви любите та поважаєте французів з усіма їхніми "особливостями" - вам сюди!

Серед "повноцінних конкурентів" серед французів ще можна було би згадати Citroen Xsara Picasso, але його наступник - Citroen C4 Picasso - помітно зріс у розмірах і, незважаючи на наявність ще й Grand Picasso, прямим конкурентом Golf Plus аже не є.

А от у Пежо ситуація набагато цікавіша: геть нещодавно вони віришили, вочевидь, вбити одним пострілом двох зайців, і своєю моделлю Peugeout 3008 фактично зайняли одразу ж дві ніші, як "мікровену", так і "маленького кросовера". Не знаю, наскільки Пежо 3008 можна вважати "кросовером", навіть "маленьким", але конкурент Гольф Плюс з нього вийшов дуже переконливий. Хоча, повторюся ще раз, формально вони не є прямими конкурентами. Але фактично - такі да! І знову ж таки описати різницю дуже легко: Пежо 3008 - це Пежо. Але тут вже й справді є про що побалакати окремо, бо саме на 3008-му французи ну дуже постаралися і зробили машину з одного боку дуже оригінальної, з іншого - дуже спокійною, а разом з усім цим - зручною та функціональною. Ну, майже як Фольксваген!

Ну і на цьому - все. Більше у Golf Plus прямих конкурентів немає. Чомусь не користується популярністю серед виробників саме такий розмір "компакт-вену": усі інші представники класу або менші і збудовані на платформі класу B: якби у Фольксвагена був свій мікровен на базі "Поло" - це був би він. Або ж більші і виступають повноцінними конкурентами вже Volkswagen Touran. Перераховувати їх тут особливого сенсу немає, тому можна просто згадати щось таке популярне: скажімо, Nissan Note. Так, багато хто вважає його конкурентом Golf Plus, але насправді це не так: вони "конкурують в різних класах" і це доволі очевидно і важко заперечувати. Тож і більші, і менші "умовні конкуренти" - то вже геть інша історія.

Хоча ні, одного досить відомого, хоча й не такого популярного, конкурента я забув: Mercedes B-Klasse (W245). Єдиний представник преміум-класу у цій категорії. І, можливо, саме тому напряму не є конкурентом: скажімо, на сьогоднішній день українські дилери Мерседес пропонують цей Мерседес Б-Класс за чималенькі від 28 до 34 тисяч євро, що навіть у порівнянні з "традиційно дорогим Фольксвагеном" є дуже недешево. А що ви хотілі? Це ж - Мерседес! Тож, на мою думку, Mercedes B-Class хоча й варто додати до переліку "конкурентів" Volkswagen Golf Plus, але ця конкуренція буде сугубо технічна, бо ж насправді навряд чи хто буде вибирати між Мерседесом і Фольксвагеном з огляду на таку різницю у ціні.

Date Created: Wed May 25 12:04:37 2011


Volkswagen Tiguan (Фольксваген Тігуан) - українською
Volkswagen Touran (Фольксваген Туран) - українською
Volkswagen Up! (Фольксваген Ап!) - українською